Dec 19, 2013

CHRISTMAS FASHION CAMPAIGNS

Nie wiem, jak Wy, ale ja już od listopada cieszę się nadchodzącymi, teraz już wielkimi krokami, Świętami Bożego Narodzenia. To chyba znak, że w przeciwieństwie do wielu ludzi z mojego otoczenia, lubię Stany Zjednoczone i te ich barbarzyńskie zwyczaje. Wcale nie przeszkadza mi to, że te ostatnie tak szybko się rozprzestrzeniają. Uwielbiam to, że już dwa miesiące przed Gwiazdką, galerie handlowe ożywiają choinki, a sklepowe witryny udekorowane są Gwiazdorami (tak, jestem z Poznania), bałwanami i piernikowymi ludzikami. Ulice przystrojone są instalacjami bombek, prezentów czy reniferów, a lampy i drzewa oświetlają sznury kolorowych lampek. To i mnóstwo innych świątecznych akcentów sprawia, że wprost nie da się nie cieszyć tym najpiękniejszym okresem w roku (niby banał, ale coś w tym jest!). Efektem tworzenia świątecznego nastroju są nie tylko wszechobecne zachęty do kupowania, jak mówią ludzie kochający krytykę i narzekanie bardziej niż cokolwiek innego. Powinniśmy w tym zauważać przede wszystkim okazję do poprawienia ludziom humoru, częstszego uśmiechu czy miłych gestów. A wszystko to za sprawą myślenia o zbliżających się świętach czyli sposobności do spędzenia czasu z bliskimi z zrobienia czegoś dobrego!
Boże Narodzenie to bardzo ważny czas i dlatego właśnie ma moc jednoczenia. Święta można powiązać ze wszystkim, nawet z modą, bo przecież kochają je wszyscy, projektanci i modelki także! Podejrzewam, że ten czas lubi nawet...Anna Wintour!
Poniżej, zestawienie prezentujące to połączenie Gwiazdki i mody, czyli dziesięć najpiękniejszych zdaniem Fashion from Art kampanii reklamowych marek odzieżowych, biżuteryjnych oraz domów mody.

Aniołki Victoria's Secret śpiewają świąteczny przebój Deck the Halls
a do tego tańczą, układają prezenty pod choinką, zapalające świeczki... Bardzo seksownie im się to...nie udaje. Zabawna i pomysłowa kampania reklamowa nakręcona z dystansem i przymrużeniem oka.

Gwiazdka okiem marki Jack Wills 
to przede wszystkim spędzanie czasu z bliskimi i świetna zabawa! Rodziną są tu przyjaciele, a typowym spędzaniem Świąt Bożego Narodzenia tańce, śmiech i wariactwa w pięknej, świątecznej scenerii.
Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa marki Marks & Spencer
a w niej modelka i aktorka Rosie Huntington-Whiteley w roli głównej. W baśniowej scenerii zmienia się z Alicji w Krainie Czarów, w Czerwonego Kapturka, Małgosię, Dorotkę i Dżasminę. A wszystko po to, by znaleźć swojego pieska, wyglądającego, dokładnie tak, jak mój ;) Oprócz Rosie, w kampanii wystąpili także Helena Bonham Carter i David Grandy.
Dom mody Louis Vuitton do swojej kampanii reklamowej
zaangażował Davida Bowie! Na krótkim filmie słynny muzyk gra na fortepianie i śpiewa na balu maskowym w Wenecji. Towarzyszy mu amerykańska modelka Arizona Muse.
Zapowiedź Gwiazdki nagrała też najpopularniejsza sieciówka H&M
W jej kampanii reklamowej wystąpiły trzy topmodelki: legendarna już Christy Turlington, Doutzen Kroes oraz Liu Wen. Przedstawia wesołe przygotowania do wieczornego wyjścia i spędzenia z bliskimi Wigilli. Wszyscy psocą się, robią innym żarty, a na koniec wspólnie zasiadają i cieszą się magią świąt. 
 
Najnowsza kampania reklamowa Tiffany & Co.
przedstawia Gwiazdkę zakochanych w sobie bez pamięci młodych par. Jest romantycznie, idyllicznie i uroczo. Video składa się z masy przepięknych kadrów, oczywiście z kultowymi pudełkami od Tiffany'ego w roli głównej.
Filmik reklamowy Tommy'ego Hilfigera
to Boże Narodzenie oczami projektanta, czyli zabawa w gronie rodziny i bliskich. Hilfiger Family bawią się w świątecznej atmosferze, a choinkom, kolorowym lampkom i wieńcom towarzyszy wielka dyskotekowa kula. 
 Marka DIESEL natomiast, zrobiła na Święta eksperyment
i rzekomo zahipnotyzowała jego uczestników tak, żeby zachowywali się jakby mieli 5 lat. Powstały trzy epizody, powyższy nosi tytuł Joy, bo pokazuje, jak ludzie cieszą się z prezentów. Twórcy twierdzą, że reakcje pokazanych na filmie osób są prawdziwe. Miejmy jednak nadzieję, że nie.
W kampanii reklamowej marki Apart
po raz kolejny wystąpiła nasza wizytówka za granicą, Anja Rubik, ze swoim mężem, modelem Sashą Knezevicem. Film kończy się słowami ,,Apart - z miłości do piękna'', a tą miłość rzeczywiście na nim widać. Piękna para romantycznie się przytula i prezentuje biżuterię w baśniowej, świątecznej scenerii.
Święta okiem Michaela Korsa
to raczej impreza w gronie znajomych, niż spokojne siedzenie w domu z dziadkiem i ciociami. Czuje się bardziej nadchodzącego Sylwestra niż Gwiazdkę, chociaż w tle raz po raz widać choinki i świąteczne lampki. Na towarzyskim spotkaniu pełnym markowych ubrań, torebek i biżuterii (oczywiście Korsa) leci dyskotekowa muzyka.

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.