Jul 9, 2014

AUKCJA | NA SPRZEDAŻ | CIUCHY (ZARA, MOHITO, RESERVED, TARANKO, BONPRIX...) | NISKIE CENY

AUKCJA!

WYPRZEDAŻ SZAFY

 FASHION FROM ART WYPRZEDAJE UBRANIA!

Postanowiłam wreszcie posłać dalej nieużywane ubrania. W sklepie bardzo mi się podobały, ale okazało się, że większości z nich NIE ZAŁOŻYŁAM ANI RAZU. Mimo to, można je kupić w bardzo NISKICH CENACH, zdecydowaną większość w cenie o ponad połowę niższą niż ta, za którą je kupiłam. Co więcej, do odświeżania szafy dołączyła się także moja mama, a co za tym idzie, wystawiłam na sprzedaż ubrania w różnych 
rozmiarach, OD 36 (S) DO 40 (L).
Na sprzedaż:
- sukienka marki Taranko, rozmiar 36 (S)
- sweterek marki Mohito, rozmiar L
- sweterek marki Reserved, rozmiar M
- sweter marki Bonprix, rozmiar S
- bluzka marki Zara, rozmiar 38 (M)
- bluzka marki Zara, rozmiar M
- spodnie marki Zara, rozmiar 38 (M)

 Pierwszą partię ubrań już możecie kupić przez 
serwis Allegro.pl -> LINK


FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA 
Like, follow, hype...: 

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.