Aug 18, 2014

PARISIAN VIEWS #3

Jak większość z Was wie z blogowego fanpejdża, zeszły tydzień spędziłam w Paryżu. Miałam przyjemność być w tym mieście po raz drugi w swoim dziewiętnastoletnim (już! wczoraj miałam urodziny) życiu, więc nie byłam zmuszona do odwiedzenia wszystkich miejsc, które w stolicy Francji trzeba zobaczyć. Do wielu z nich jednak wróciłam, bo trudno nie zatęsknić za Wieżą Eiffela czy podziwianiem jej leżąc na Polach Marsowych. Z kolei, uwielbiane przez zdecydowaną większość turystów Musée d'Orsay mogłam sobie odpuścić. Nie widzę nic pięknego w l'impressionisme, dlatego byłam szczęśliwa, że zaliczyłam je już dwa lata temu, podczas mojego ostatniego wypadu do Paryża. Tym razem miałam więc dużo czasu na robienie tego, na co tylko miałam ochotę, od chillowania w parkach jak prawdziwi Paryżanie, do oglądania wystaw poświęconych modzie ( o których już niedługo przeczytacie na Fashion from Art).
W trzeciej części mojej fotorelacji z Paryża, pokażę Wam, co zdecydowałam się założyć w piąty i szósty dzień mojego pobytu w stolicy mody. Zobaczycie le Tour Eiffel, muzeum Palais Galliera, słynną księgarnię Shakespeare & Company, Pola Marsowe, Notre-Dame, kościół Saint-Germain, Ladurée - najbardziej luksusową cukiernię w Paryżu, le Pont des Arts, mniejszą wersję Wieży Eiffela, bulwary nad Sekwaną i parę innych... 

.... 

As most of you know from the facebook fanpage, last week I spent in the stuning city of Paris. I had a pleasure to be there for the second time, therefore, I didn't have to visit all of the must-see places. To many of them, however, I came back, because it's impossible not to miss the Eiffel Tower or contemplating it from the Champ de Mars. On contrast, Musée d'Orsay loved by almost every tourist was missed. I see nothing beautiful in l'impressionisme so I was happy that it was checked off two years ago during my previous visit in Paris. This time, I had a lot of time to do whatever I wanted, from chilling in parks just like Parisians do to watching exhibitions about fashion (about which you'll read on Fashion from Art soon).
In third part of my photo relation from Paris, I'll show you what I chose to wear during my fifth and sixth day in the capital of fashion. You'll see le Tour Eiffel, Palais Galliera museum, the famous bookstore Shakespeare & Company, Champs de Mars,  Notre-Dame, the Saint Germain Church, Ladurée - the most luxurious bakery in Paris, le Pont des Arts, mini Eiffel Tower, boulevards near the Seine and some more...

READ MORE:



 all photos by me, my mum and my French sister, Alice

FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA
Like, follow, hype...:

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.