Sep 17, 2014

BIZARRE, FUNNY and SURPRISING. LOOKS FROM LFW SS 15

Po Nowym Jorku przychodzi pora na Londyn. W tej stolicy mody także projektanci pokazali swoje ciemne, szalone strony. W tym roku po raz pierwszy tyle mojej uwagi zwróciło KTZ. Przysięgam, odjechanych strojów zaprojektowali zdecydowanie więcej niż to, co zobaczycie poniżej. U Vivienne Westwood jak zazwyczaj można było zobaczyć coś nietypowego. Marka Sibling zaskoczyła mnie, ale w bardzo pozytywnie. Największą ilością dziwacznych stylizacji może pochwalić się Fashion East. W poniższym zestawieniu zobaczycie efekty najdziwniejszych pomysłów tych i innych projektantów, którzy pokazali swoje kolekcje w Londynie.

... 

After New York, it's time for London. In this fashion capital, designers presented their dark, crazy sides, too. This year, KTZ attracted so much of my attention for the first time. I swear, there were far more trippy garments than the one you'll see below. As usually, we could see something atypical in Vivienne Westwood's collection . Sibling shocked me, but in a very positive way. Fashion East can boast about being a brand with the biggest amount of oddish outfits. Below, you'll see effects of the weirdest ideas of these and some other designers who presented their collections in London.
 Sibling
 Bows appeared on heads of majority of models, but this look definitely prevails others .
Kokardy pojawiły się na głowach wielu modelek, ale ten look zdecydowanie wygrywa.

CLICK TO SEE MORE PHOTOS AND CAPTIONS!
Ashish
People have already acclaimed these sweatshirts as ''the ugliest sweatshirts ever''. Kim, Kanye and Miley, have you already sent flowers and thank you notes to the designer?
Ludzie już okrzyknęli te bluzy jako ,,najbrzydsze bluzy świata''. Kim, Kanye i Miley, czy wysłaliście już kwiaty i podziękowania do projektanta?


 KTZ
Where to start from? The top? The bottom? Maybe the center?
Od czego zacząć? Od góry? Od dołu? A może od środka?
Fashion East
Clothing made of crepe? I used to make them too. When I was a little girl.
A brothel meets Orient meets a cheap bazaar.
Ubrania z krepy? Też takie robiłam. Kiedy byłam małą dziewczynką
Burdel-Orient-tani bazar.
 Giles
Patchwork in negative meaning.
Patchworkowo-kolorowo.
 J.W. Anderson
What's the most interesting? This hat wasn't a mistake, there are more of them in the collection!
Co jest najciekawsze? Ten kapelusz to nie pomyłka, w kolekcji jest ich więcej!
Vivienne Westwood Red Label
We forgive Vivienne her scruffy outfits, because, as usually, the show was an appeal. This time, she used +5 signs to focus our attention on global warming problem. ''Yes'' badges were used to second indepency tendences of Scotland.
Vivienne wybaczamy niechlujne zestawy, bo pokaz był jak zawsze manifestem. Tym razem wykorzystała znaczki +5 by zwrócić uwagę na problem globalnego ocieplenia, a plakietki ''Yes'', żeby pokazać poparcie dla tendencji niepodległościowych Szkocji.
Nasir Mazhar
 I'm sorry. This level of abstraction is too high, even for me.
Przepraszam. Ten poziom abstrakcji jest zbyt wysoki, nawet dla mnie.


photos via style.com
FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA 
Like, follow, hype...: 

15 comments:

  1. uwielbiam oglądać pokazy mody :) świetne zdjecia!
    pozdrawiam i zapraszam: www.arch-martianna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki, ja także! czasem lepsze niż film!

      Delete
  2. Uwielbiam wymyślne kreacje, mimo tego,że są mało praktyczne, jednak ciuszkami Ashish bym nie pogardziła! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam tak samo! nie musi być piękne, ważne, żeby było oryginalne! zaczęłam obserwować, zapraszam do tego samego :)

      Delete
  3. genialne kolekcje! :) pozdrawiam
    www.arch-martianna.blogspot.com -zapraszam

    ReplyDelete
  4. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    ReplyDelete
  5. super post! mega oryginalne projekty!:)

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podobają mi się trzy pierwsze ale wszystkie projekty są fajne na swój sposób :)

    http://kelune.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pieknie tutaj :)
    http://feather92.blogspot.com/2014/09/butik.html

    ReplyDelete
  8. bardzo podoba mi sie ta kolekcja, stylizacje świetne :)
    może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. podoba mi się Twój blog, więc z chęcią :)

      Delete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.