Oct 4, 2014

Grey is the Color of the Season

GREY IS THE NEW BLACK




I have to admit that I've never been a fan of grey. For me, this color always connoted merging into the background and shyness rather than a favourite hue of brave and self-confident people. After noticing this color in collections of major fashion houses, I had to change my mind. I didn't have a choice, because greyish tones presented by most important designers looked...ok, maybe not fantastic, but pretty interesting. Silhouettes head-to-toe grey looked as good as these matching this color with lime green or other strong hues. The color was choosed by Roberto Cavalli, Stella McCartney, Hermes, Saint Laurent, Jason Wu, Bottega Veneta, Giles, Hugo Boss, Altuzzara, Proenza Schouler, Iris Van Herpen, Alexander Wang or Sonia Rykiel...and far more. There were so many designers who fell in love with greyish casts that there's no doubt which color is the most important in this season!

polska wersja poniżej 
 
HEAD-TO-TOE GREY




ALL GREY EVERYTHING


 
GIRLY GREY





GREY NEVERLAND

Grey Neverland


Grey Neverland przez fashionfromart z wykorzystaniem low tops





Muszę przyznać, że nigdy nie byłam fanką szarości. Kojarzyły mi się raczej z wtapianiem się w tło i nieśmiałością, niż z ulubionymi odcieniami osób odważnych i pewnych siebie. Po ujrzeniu tego koloru w kolekcjach najważniejszych domów mody, musiałam zmienić zdanie. Nie miałam wyboru, bo szarości pokazane przez topowych projektantów prezentowały się....no, może nie fantastycznie, ale całkiem dobrze. Ciekawie wyglądały zarówno kreacje siwe od stóp do głów, ale także te, w których kolor ten łączył się z limonką czy innymi mocnymi barwami. Na szary postawiły takie domy mody, jak: Roberto Cavalli, Stella McCartney, Hermes, Saint Laurent, Jason Wu, Bottega Veneta, Giles, Hugo Boss, Altuzzara, Proenza Schouler, Iris Van Herpen, Alexander Wang, Sonia Rykiel...Przykładów można by mnożyć. Projektantów, którzy pokochali rozmaite odcienie szarości było tak wielu, że nie ma wątpliwości, jaka barwa jest najważniejszym kolorem sezonu.

Podobają Wam się takie posty? Robić takie częściej? 


FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA 
Like, follow, hype...: 

30 comments:

  1. gorgeous look

    http://amandachic.com/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam szary kolor, szczególnie bluzy w tym kolorze. Chciałabym kupić rozkloszowaną siwą spódnicę - zobaczymy co z tego wyjdzie. Siwe vansy też są piękne!

    Z może coś w kolorze złota? Jeżeli słyszałaś o tangle teezerach to na pewno wiesz, że jest w wersji złotej - u mnie zgarniesz go za darmo ! Sprawdź :) http://sszuminska.blogspot.com/2014/09/konkurs-wygraj-tangle-teezer-kazdy-ma.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. szara rozkloszowana spódnica? jak najbardziej! sama taką mam :)

      Delete
  3. Ja lubię szarości już od pewnego czasu i fajnie że są teraz modne :P DLa mnie idealnie pasują do bieli, mój siwy zestaw prezentuję tutaj : http://fashionsmachines.blogspot.com/2014/09/grey-jumper.html sprawdż może ci się spodoba :)

    ReplyDelete
  4. lubię kolory, ale ostatnio się łapie że kupuję dużo ubrań w odcieniach szarości
    zamówiłam sobie szare dresówki, ale ostatnio znów przygarnęłam szare spodnie w melanż

    mam prośbę o kliknęcie w linki do bluz w obu postach
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Ania
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/wielki-biay-kwiat-i-filcowa-torebka.html
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/10/fresh-love.html

    ReplyDelete
  5. Lubię szary kolor. Mimo, że wygląda na nudny kolor, to wydaje się ciekawy. Świetne zestawienie ubrań! :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczny klasyczny delikatny zestaw :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Widać,że blog prowadzony z pasją.Zestaw jak najbardziej na plus :))
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  8. Szarości przeważają u mnie w szafie, cieszę się,że są teraz "na topie" :)

    http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nie znam się i nie wiem co pisać o modzie, ale muszę przyznać, że blog jest super! ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. zawsze możesz tą szarość jakoś ożywić, biel dodaje jej mega uroku :)

    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz rację, z bielą wygląda całkiem całkiem ;)

      Delete
  11. ja uwielbiam szary kolor:) zawsze mozna go połaczyć z czymś bardziej żywym:)
    zapraszam do siebie, moze wzajemna obsw?

    ReplyDelete
    Replies
    1. świetnie wygląda w zestawieniu z neonami!

      Delete
  12. Ostatni zestaw najlepszy! :)

    zaobserwowałam twój blog, odwdzięczysz się? :)



    www.laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja osobiście szarości nie lubię, podobnie jak Tobie, kojarzy mi się z nijakością i również tak się w niej czuję. Jestem za to wielką miłośniczką czerni, która zawsze pasuje i zawsze wygląda idealnie. I ma charakter oczywiście. C:

    ReplyDelete
    Replies
    1. też lubię czerń, szczególnie w zestawach od stóp do głów!

      Delete
  14. Ja uwielbiam szary! Trzecia stylizacja najlepsza :)
    Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    ReplyDelete
  15. Ja tam zawsze lubiłam szarość :p Podobają mi się takie posty :)

    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.