Jan 19, 2015

LOCAL HEROES w NEAT! Poznajcie jedyne takie królestwo streetwearu w Poznaniu


W miniony weekend dużo działo się w poznańskim pop-up storze Neat. Codziennie w sklepie zjawiały się tłumy, a to za sprawą LOCAL HEROES SALE, czyli wielkich przecen ciuchów i dodatków tej słynnej już, a nadal młodej polskiej marki. Jej mam nadzieję przedstawiać nikomu nie muszę, za to chętnie przybliżę Wam sylwetki założycielek - Arety i Karoliny. W piątek Neat stał się miejscem, w którym miałam okazję przeprowadzić z dziewczynami wywiad. Rozmowa ukaże się na Fashion from Art jeszcze w tym tygodniu.

Wielkie brawa dla właścicieli Neat, Szymona i Dżo, za to, że ze zwyczajnej obniżki cen potrafili stworzyć ciekawe wydarzenie. Fajna w najlepszym tego słowa znaczeniu (niewymuszona, luzacka i na prawdę niezła) atmosfera, możliwość porozmawiania z projektantkami Local Heroes  i nieziemksie słodkości, którym...w sumie należy się osobne zdanie. O brzuchy klientów zadbało Fudge Filosophy, a mówiąc, że ich minipączki, własna interpretacja oreo czy pianki na patyku oblane czekoladą były nie z tej ziemi, wcale im nie słodzę!

Wydarzenie było okazją do zaprezentowania stojącego od niedawna w Neat Fitie, czyli innowacyjnego projektu zmieniającego sposób, w jaki dokonujemy zakupów. To wielkości człowieka maszyna, która pozwala na nagranie kilkunastosekundowych filmików. Po co? Żeby najzwyczajniej  skorzystać z niej jak z lustra i zobaczyć, jak wygląda się w przymierzanych ciuchach czy wysłać video znajomym i mamie, by doradzili w niezwykle ważnej kwestii: kupić, czy nie kupić, oto jest pytanie. Można też udostępnić go na swoim profilu na Facebooku, czy na fanpejdżu, jak zrobiłam to ja. Zobaczyłam, wypróbowałam. Fajna zabawka. Tu możecie zobaczyć, jak zaprzyjaźniałam się z Fitie, jedząc pysznego donuta, gadając i machając telefonem, zamiast pozować jak człowiek. Pierwszego dnia wielkiej wyprzedaży zaczął działać serwis fitie.net, który pozwala na udostępnianie Waszych nagrań szerszemu gronu, czy podglądanie innych. Niestety nie bez ich zgody, zainteresowani muszą najpierw muszą zmienić ustawienia swojego filmiku z prywatnych na publiczne.

Relacja z LOCAL HEROES SALE to doskonała okazja, by napisać trochę o samym Neat, wyjątkowym punkcie na modowej mapie Poznania, z którym styczność miałam już nie raz. Dobór marek i projektantów zadowoli przede wszystkim fanów streetwearu. Projekty, z kręgu tych, których znajdziecie w Neat nie do końca trafiają w moje gusta, ale przyznaję - mam do nich pewną słabość i nierzadko skutkuje ona skokami w bok od typowego dla mnie stylu ubierania. Bardzo lubię między innymi markę Bats against the Barons. W końcu jak mogłoby być inaczej, skoro w jej nazwie znajduje się moje nazwisko? Żartuję! Leśna bluza, którą miałam okazję wypożyczać do sesji zdjęciowej jest obłędna. W Neat kupić można także propozycje dzky. Podczas trwania Project Runway TVN trochę śmiałam się z Macieja Sieradzkiego, ale muszę przyznać, że z tej jego mniej lub bardziej szczęśliwej twórczości w programie powstała całkiem niezła marka. Moim faworytem jest złoty plecak, który także przemyciłam do wspomnianej sesji. Sprawdził się doskonale. Inne marki i projektanci, które znajdziecie w Neat to m.in. Pozerki (koszulki z fajnymi hasłami), UGLY (skarpety, dla których warto podwinąć nogawki), LIFE HAPPENS inspired wear (beanie czy full capy z charakterystycznymi blaszkami, najczęściej z napisem life happens), HAND MADE by Designer (czerń seksowna, ale niewymuszona) czy Urban Flavours (jedna z najbardziej znanych w Polsce marek streetwearowych) i oczywiście Local Heroes (przedmiot całego weekendowego zamieszania). Grzechem byłoby pominąć fakt, że właściciele sami stworzyli kolekcję. Seria Icons powstała, jak miło, z myślą o stałych klientach. Ikony Neat to biało-czarne koszule, szorty, tanktopy, bluzy i czapki. Może kiedyś doczekam się własnej? Jeśli moda uliczna to nie do końca także Wasz styl...nadal zachęcam do wizyty w tym poznańskim butiku, ponieważ bardzo prawdopodobne, że i tak znajdziecie tam coś dla siebie. Jeśli bliższy jest Wam styl bardziej elegancki, możecie przebierać np. w muszkach i poszetkach od Missigi. W Neat sprzedawane są także...deskorolki i to nie byle jakie. Bubble Skateboards sprawują się świetnie - tak przynajmniej słyszałam, a wyglądają na prawdę odlotowo i to akurat mogę potwierdzić. Przypominam, że można na nich też jeździć (!), a nie tylko używać jako akcesorium streetwearowych stylizacji.

Zobaczcie zdjęcia z piątku, pierwszego dnia LOCAL HEROES SALE w Neat:
Local Heroes w Neat!
Smakują równie bajecznie, jak wyglądają! @FudgeFilosophy
Fitie


Znacie pop up store Neat? Lubicie do niego przychodzić? Czy zdjęcia i post do tego zachęcają? Jesteście fanami Local Heroes? Podzielcie się opiniami w komentarzach!


FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA
Like, follow, hype...:

2 comments:

  1. ale to musi być świetne miejsce ;) rewelacyjna aranżacja wnętrza ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super miejsce. Chciałabym być na Twoim miejscu :)

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.