Jan 12, 2015

WHY I'M GOING TO FAIL MY EXAMS. LET THE NEW SEASON OF FASHION WEEKS BEGIN!



And it begins again...First menswear shows have been already presented in London. I knew that the next season of Fashion Week was about to start somewhere in the second week of January, but I tried to stay strong and harness my desire check out all the reports possible on Style.com. Unfortunately, three days ago Suzy Menkes (one of best-known and my favourite fashion journalists, editor for the Internationl Herald Tribune since 1988 to 2014 and newly Vogue International Editor) started covering collections on her Instagram profile. It was the time when I lost out my chance to pass my exam session.

Being hopelessly in love with fashion, I threw my books and notes in the corner and I visited Style.com. The first collection that grabbed my attention while I was browsing the fashion reports, was the one by Sibling, of course. Oh, how I love the way Sid Bryan, Joe Bates and Cozette McCreery play with fashion. Their Fall 2015 designs look like they have been created for Moschino's Barbie girls' boyfriends. 30 looks of pink, teddy bears and tolerance struggle. As far as Moschino is concerned, I'm not surprised that I had fun watching their show. The diversity of designs was so huge, that I could rewatch it and rewatch till the cows come home. I like bags designed by Coach, but I have never focused on the house's menswear line. Today I found out it was a mistake, because Stuart Vever's idea of a man is quite nice. Other designers shown in London so far: Christophen Kane, Topman Design, MAN, Christopher Shannon, Lee Roach, Lou Dalton, Astrid Andersen, Shaun Samson, Agi & Sam, Hardy Amies, Matthew Miller, Christopher Raeburn, J.W. Anderson, Margaret Howell, James Long, Alexander McQueen, Richard James, Pringle of Scotland, KTZ, Dunhill and Casely-Hayford

wersja polskojęzyczna pod zdjęciami
 
 Sibling

 Moschino

 Coach

 photo credits: Style.com

I znowu się zaczyna...Pierwsze męskie pokazy już się odbyły, a miejscem prezentacji był Londyn. Wiedziałam, że następny sezon Tygodni Mody miał się zacząć właśnie w okolicach drugiego tygodnia stycznia, ale starałam się być silna i opanować moje chęci sprawdzania wszystkich możliwych relacji na Style.com Niestety, trzy dni temu Suzy Menkes (jedna z najbardziej znanych, a zarazem moich ulubionych dziennikarek mody, redaktorka International Herald Tribune w latach 1988-2014, obecnie Vogue International Editor) zaczęła relacjonować pokazy na swoim profilu na Instagramie. Wtedy właśnie zdałam sobie sprawę, że straciłam szansę na zdanie sesji.

Będąc beznadziejnie zakochana w modzie, rzuciłam książki i notatki w ciemny kat i odwiedziłam wspomniany już portal Style.com Pierwszą kolekcją, która przyciągnęła moją uwagę podczas przeglądania modowych relacji była oczywiście ta stworzona przez Sibling. Jak ja kocham sposób, w jaki Sid Bryan, Joe Bates i Cozette McCreery bawią się modą! Ich projekty na jesień 2015 wyglądają zupełnie, jakby stworzone zostały z myślą o chłopakach Barbie Girls z pokazu Moschino. A jeśli już mowa o tym drugim domu mody, wcale mnie nie zdziwiło to, jak świetnie bawiłam się oglądając pokaz. Różnorodność była na wybiegu tak duża, że mogłabym oglądać go i oglądać w nieskończoność. Lubię torebki Coach, ale nigdy nie specjalnie nie skupiałam się na męskiej linii marki. Dziś odkryłam, że to był błąd, bo idea mężczyzny stworzona przez Stuarta Vevera jawi się jako całkiem niezła. Inni projektanci i domy mody, które już zdążyły pokazać swoje kolekcje to: Christophen Kane, Topman Design, MAN, Christopher Shannon, Lee Roach, Lou Dalton, Astrid Andersen, Shaun Samson, Agi & Sam, Hardy Amies, Matthew Miller, Christopher Raeburn, J.W. Anderson, Margaret Howell, James Long, Alexander McQueen, Richard James, Pringle of Scotland, KTZ, Dunhill i Casely-Hayford.
FASHION FROM ART | SOCIAL MEDIA 
Like, follow, hype...: 

12 comments:

  1. I really like Moschino ideas :)

    ReplyDelete
  2. moda modą, ale faceta w takim stroju to hmmmm uważam za mało meskiego

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz na myśli Sibling, czy pozostałe dwie marki również?

      Delete
  3. "Bez spiny są drugie terminy" :DD
    Oj zdamy zaliczymy trochę przyjemnosci też się należy :)

    ReplyDelete
  4. Byłem tu już i dziwne, że nie zostawiłem komentarza :o
    W każdym razie, sama możesz żałować, o ile już nie żałujesz zostawienia nauki na boku haha
    I moda mnie przeraża. Kilka z powyższych zdjęć... po prostu meh.

    Koza z http://niewiernykoza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że dasz radę z sesją! :D a przy okazji to tych różowych "dzieł" nigdy bym nie założył :D :)

    ReplyDelete
  6. Kreacje dosyć mało męskie, jednak myślę, że z kolekcji Coach wybrałabym coś dla swojego chłopaka ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za opinię, na pewno wpadnę!

      Delete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.