Mar 18, 2015

PROJECT RUNWAY ODCINEK 3 RELACJA NA ZYWO



ZACZYNAMY!
Nie ma castingu, bo...no tak. 
My już wiemy, oni jeszcze nie. 
Odpowiedź to...Maryla Rodowicz!

Popieram zdanie Michała, nie dajmy się zwariować na punkcie celebrytów!

Od kiedy klimat stadionowy to punk i gotyk?

Pół godziny?! What the fuck...

Na razie wydaje się ciekawie...

No przepraszam bardzo, ale skąd i z jakiej racji ci młodzi adepci sztuki projektowania mieliby znać kreacje Maryli Rodowicz? Nawet jakbym je znała, nie chwaliłabym się tym... 

Uuu, czyżby dobieranie się w pary? Będzie ostro.

Jestem prawie pewna, że autorzy programu stworzą Team Plagiat, czyli Annę i oskarżoną o zbyt dalekie zainspirowanie się jej projektem Dominikę.

Piotr, Dominika, Magda, Sylwia, Michał, Agata - to oni zostali wybrani przez Marylę Rodowicz

Ha ha ha! Nietrudno było się też domyślić, że Anha dopasują do Sylwi!

Sara + Agata. Wielka euforia i miłe słowa

Michał + Patryk. Ten drugi się boi i chyba słusznie, ten pierwszy twierdzi, że...będzie dobrze!

Monika + Magda

I wspomniany przeze mnie Team Plagiat. Oj, przed Dominiką Anna udaje, że wszystko jest cacy, ale chyba nikt nie jest w stanie w to uwierzyć. Będzie próbowała zepsuć kreacje?

Piotr + Bartek

Kwadrans na znalezienie tkanin. 

 No proszę, Michał bardzo pozytywnie zaskakuje. Jego talent nie jest zaskoczeniem, ale miłe słowa wobec Patryka już tak. 


Może nie miałeś kretki? Serio? Chciał, żeby zrobiło się ciekawiej? Bartosz, to nie twój projekt! To ty jesteś wariatem. Jak już się coś spartaczyło to pomóc może pokora i przeprosiny, a nie udawanie greka.

No i przyszła królowa. Czekam na gromy

Projekt Sylwii na rysunku zapowiadał się całkiem ciekawie, ale wykonanie...tragedia. Maryla może śpiewała o kolorowych jarmarkach, ale kto chciałby wyglądać jak jarmark?


Bartosz Wcisło. B r a k  s ł ó w.


I znowu nadszedł czas na historia życia. W sumie to trochę zmieniam zdanie na temat tego typu dodatków do programu o projektowaniu. Dzięki takim urozmaiceniom, modę ogląda kilka razy więcej osób, niż by ją oglądało!


Sylwio, a pamiętasz, że strój miał łączyć takie tematy, jak punk i gotyk?

Projekty:

Pierwszy; Sara + Agata: mieszane odczucia

Drugi; Dominika + Anna:  Świetny: klimaty Maryli, szaleństwo, seks, oryginalność

Trzeci; Michał + Patryk: serio? koszmar. Jestem w szoku, że Maryla w tym wyszła. Czy to naprawdę Michał jest autorem? Rozumiem, że artystka nie wstydzi się

Czwarty;  Piotr + Bartek: Wysypisko śmieci i kuper Kaczora Donalda.

Ups. Maryla postanowiła nie założyć aż dwóch kreacji. Nie spodobały jej się projekty Moniki i Magdy oraz Sylwii i Quoc Anha. Jestem zaskoczona, ponieważ pomysł Moniki i Magdy bardzo mi się spodobał i kiedy go zobaczyłam, byłam przekonana, że przypadnie Maryli do gustu. Ha ha ha, Maryla Rodowicz ocenia coś  jako kicz!

Bardzo dobrze powiedziane. Jak najwięcej takich tekstów w stronę Bartka.

Po naradach jury, bardzo łatwo się domyślić, kto wygra. Ale ani ja - ani moja mama, która specjalnie dla mnie zaczyna interesować się modą i nie może się doczekać kolejnych odcinków Project Runway bardziej niż ja - kompletnie nie zgadzamy się z werdyktem. Najlepsza moim zdaniem była kreacja stworzona przez Team Plagiat, czyli oczywiście Dominikę i Annę (z mniejszym lub większym podziałem na projektantkę i pomocniczkę).

No i oczywiście, wygrywają Michał i Patryk. Zgadzam się jedynie co do tego, że jako jedynym udało im się doprowadzić do tego, że projekt końcowy był bliski założeniom.

Z programem żegnają się Monika i Magda. Trochę smuteczek, Magda ma potencjał i jest bardzo kreatywna.

A w następnym odcinku...szycie bielizny z tego, co projektanci mają na sobie. Nie mogę się doczekać, a Wy?

1 comment:

  1. Też już nie mogę doczekać się kolejnego odcinka. Zadanie w tym było dość trudne. Podobało mi się podzielenie w pary, chociaż czasem nie mogli się dogadać. Szkoda według mnie, że dodają te scenki z życia poza pracownią, chociaż jak masz napisane przyciąga to więcej osób do oglądania.
    Ciekawy post, ciekawie piszesz. Będę tutaj zaglądać :)

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.