Jun 26, 2015

HOW TO BUY MY LOOKS?


Wyprzedaży mojej szafy ciąg dalszy! Sprzedaję ciuchy i buty a także akcesoria wszelkiej maści: biżuterię, torebki czy apaszki. Pozbywam się też rzeczy mojej mamy i nietrafione prezenty, więc rozmiarówka jest dużo szersza niż tylko xs i s. Dużo perełek już poszło, m.in. na poznańskich akcjach typu swap party czy wietrzenie szaf, ale postanowiłam zorganizować co nieco dla tych, którzy mieszkają w innych częściach kraju. 

Sklep Fashion from Art jeszcze się tworzy, ale póki co moje rzeczy można kupić w innym miejscu w sieci. Założyłam konto na Vinted.pl i tam możecie mnie znaleźć po nicku fashionfromart. Oto link do mojego profilu. Miłych zakupów! Jeśli mielibyście ochotę na coś, co widzieliście na blogu, a co nie zostało wystawione, napiszcie! Może uda się coś z tym zrobić.


Do startu, gotowi, zakupy!

2 comments:

  1. Widać, że kochasz to, co robisz! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Też lubię Vinted i z niego korzystam!

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.