Jul 8, 2015

KOLEJNA EDYCJA CELEBRATION FASHION FESTIVAL!




Moje rodzinne miasto nie zostało jeszcze nazwane stolicą mody, ale całkiem nieźle się w tym kierunku rozwija. Z wielką radością obserwuję, jak z roku na rok, Poznań staje się siedzibą coraz większej ilości modowych imprez. W tym tygodniu odbędą się aż dwa ważne wydarzenia, i w obu będę miała przyjemność uczestniczyć. 


Jedno z nich już dzisiaj, a będzie to długo wyczekiwane oficjalne otwarcie poznańskiej filii kultowego butiku Moliera 2. Do zagłębia luksusowych towarów tuż przy ulicy Paderewskiego w Poznaniu, gdzie od kilku lat można zaopatrzyć się w rzeczy Burberry, Escady czy Pinko dołączą nowe marki. Valentino Garavani, Victoria Beckham, Kenzo, Christian Louboutin, Tom Ford...coctail party połączone z pokazem mody już za dwie godziny, a ja nadal nie wybrałam stylizacji. Kiedy będę się namyślać, Wy przypomnijcie sobie moją relację z wizyty w showroomie, jeszcze przed otwarciem butiku. 


Ale już w piątek kolejne duże wydarzenie dla fashion victims. Co ciekawe, odbędzie się niedaleko tego dzisiejszego. Mowa o 8 edycji Celebration Fashion Festival, czyli modowej imprezie, na której nie może Was zabraknąć. To dosłownie impreza, bo choć w programie znalazło się mnóstwo pokazów mody, najnowsze kolekcje zostaną pokazane w luźnej atmosferze, w charakterze istnej celebracji lata i okresu wakacyjnego. Ich tłem będą przestrzenie klubu Pacha Ibiza Poznań, a o soundtrack zadbają DJe. Ja nie do końca ogarniam klubowe klimaty, ale jeśli Wy tak, to na pewno powiedzą Wam coś te pseudonimy: Toxic Noiz, Hype City, Magic, Wu. Pokazy mody w klubie? To już kolejna edycji CFF, która odbywa się w Pachy, a i ostatnia odsłona cyklu modowych imprez Mała Czarna odbyła się w tej miejscówce. 



Dla mnie na pewno, ale mam nadzieję, że i dla Was, najważniejsza będzie oczywiście sama moda. Nie pozwolę Wam dłużej się niecierpliwić i jednym ciągiem wymienię projektantów i marki, którzy w piątek zaprezentują swoje kolekcje: Candy Feathers, Collection by Zalla, Urban Flavours, Studio Matylda Fashion Design, Rabbit!Rabbit!, LoveSaints, Agnès Wuyam, Madame Lala, Zocco oraz Anna Feldyk. Obco brzmiące nazwy to nie tylko chwyt reklamowy - wiele brandów, które pokażą się podczas Celebration Fashion Festival, rzeczywiście przyjedzie do Poznania z zagranicy. Zintegrujemy się z Francją, Szwecją, Danią i Stanami - kraje do marek dopasujcie sami.


Ja najbardziej nie mogę doczekać się Candy Feathers. Projekty, których teoretycznie nie można, a raczej nie powinno się wynosić na ulicę, to takie, które lubię najbardziej. Rzeczy z metką Candy Feathers to szalone kostiumy szyte z myślą o estradzie, dlatego czuję, że ten pokaz będzie czymś wyjątkowym. Cieszę się też na prezentację kolekcji Rabbit!Rabbit!, bo z tego co wypatrzyłam na Facebooku i Instagramie marki, te rzeczy są totalnie w moim stylu. Wyczuwam szalone zakupy w strefie showroom tuż po pokazie! Widowiskowej mody oczekuję po prezentacji Madame Lala. Jeśli ubrania okażą się tak ładne jak na zdjęciach, a styliści postarają się o ich dobrą oprawę, może to być najciekawsza prezentacja wieczoru. 

Oprócz pokazów, twórcy imprezy zorganizowali wiele atrakcji. 8 edycja Celebration Fashion Festival będzie też okazją do świętowania 5 urodzin Celebration Productions, agencji reklamowej z siedzibą w Poznaniu. Wydarzenie relacjonowane będzie przez najbardziej znaną telewizję poświęconą modzie: Fashion TV. Trudno w to uwierzyć, co? Mi też będzie trudno uwierzyć, jeśli Was tam zabranie!


4 comments:

  1. Elu, niestety Poznań nie był, nie jest i póki co nie ma szans na bycie stolicą mody...bywałaś, widziałaś i wiesz jak to się robi w innych miastach także nieco dziwi mnie Twój hura-optymizm, niestety "organizatorzy" popełniają te same błędy od wielu lat idąc na przekór powiedzeniu "mądry Polak po szkodzie"..no cóż, widać musi tak być. Co do imprez Celebrations Prodctions to nie wypowiadam się bo nie wypada, każdy kto ma jakieś pojęcie o branży zdanie pewnie ma wyrobione :) No nic, kończę już, pilnuj literówek :)
    pozdrówka
    m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doskonale zdaję sobie z tego, że Poznań nie stanie się raczej stolicą mody (zakochana w Nowym Jorku i innych wielkich miastach tym bardziej widzę jak dużo mu, a nawet Warszawie brakuje!) . Te pierwsze zdania napisane zostały z przymrużeniem oka i, rzeczywiście, dużą dozą optymizmu, którego chciałabym żeby było we mnie jeszcze więcej! :) Na imprezach Celebrations Productions nie miałam jeszcze okazji być. Mam nadzieję, że ta piątkowa mnie pozytywnie zaskoczy. Bardzo dziękuję za odwiedzenie Fashion from Art i komentarz, a także za zwrócenie uwagi na te dwie literówki. Już poprawione! :)

      Delete
  2. sam literówek się nie ustrzegłem więc kamieniem nie rzucam pierwszy :)
    ale zawsze od usług :)

    m

    ReplyDelete
  3. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.