Jul 10, 2015

WIELKIE OTWARCIE MOLIERA 2 W POZNANIU 8/07/2015



W maju opublikowałam relację z wizyty w nowo powstałym showroomie Moliera 2 w Poznaniu. Dwa dni temu mogliście przeczytać o moich przygotowaniach do oficjalnego otwarcia butiku. Dziś zapraszam Was do wnętrz Moliera 2 w Bazarze Poznańskim.


Uroczyste otwarcie poznańskiej filii kultowego luksusowego sklepu odbyło się w środę wieczorem. Stylowe coctail party dla VIPów połączone zostało z prezentacją kolekcji na sezon jesień-zima 2015/2016. Od czego zacząć: od gwiazd czy mody? Ponieważ nie słyszę Waszych głosów, zadecyduję sama. 

Ilość celebrytów, którzy pojawili się w butiku może nie była ogromna, ale zaskoczyła mnie, ponieważ zupełnie się tego nie spodziewałam. Na każdym kroku spotykałam jakąś znaną z mediów osobę. Na schodach wpadłam na Natalię Siwiec, a moje wyjście przed butik, żeby się przewietrzyć zbiegło się w czasie z przyjazdem Agnieszki Szulim. Tej ostatniej właściwie nie mogło zabraknąć, jest w końcu ambasadorką Moliera 2 i bohaterką ostatniej kampanii butiku, Uncompromising. Moją ekstazę wywołało zobaczenie Joanny Horodyńskiej, idolki niejedenej fanki mody, a już w szczególności takiej jak ja, czyli kochającej zwariowane stylizacje prosto ze światowych wybiegów. Mój chłopak, który towarzyszył mi tego wieczoru, chyba nie podzielał mojego rozemocjonowania. Stylistkę zauważyłam w momencie, w którym niczym nie wzruszony poprosił ją o przesunięcie się, by mógł odłożyć na stół pusty kieliszek... Na wielkie otwarcie wpadły też m.in. Ola Kwaśniewska, Małgorzata Ostrowska, Jessy Mercedes Kirschner, Marta Boligłowa, Ines Mannei, a nawet przedstawiciel płci męskiej: Mezo. Na ściance gwiazdy przepytywała Basia Pasek, czyli czołowa dziennikarka Pudelka.



Kolekcja prezentowana podczas wydarzenia zapiera dech w piersiach. Nic dziwnego, skoro składają się na nią projekty samych luksusowych marek. Mam wymieniać? Uwaga, grozi modowym orgazmem. Valentino, Christian Louboutin, Victoria Beckham, Herve Leger, Tom Ford, Kenzo, Marc by Marc Jacobs, Isabel Marant, Tod's, Tory Burch, Gianvito Rossi, One Teaspoon, Balmain... Imponujący zestaw, prawda? A jest tego więcej. Dotychczas poznańskie fashionistki skazane były na zakupy przez internet (a przecież shopping to najlepsze cardio!), chyba, że wolały ograniczyć się do nielicznych obecnych w tym mieście luksusowych marek. Od czasu otwarcia Moliera 2 podjęcie decyzji stanie się zdecydowanie trudniejsze.


A jak wygląda samo wnętrze? Nowe miejsce zajmuje dwa poziomy Bazaru, co sprawia, że towarów znaleźć tam można naprawdę dużo. Z drugiej strony, spełnia wymogi butiku - jest tu przytulnie, a dekoracje i urządzenie wnętrza są tak samo ważne, jak to, co można kupić. Jest elegancko, stylowo i luksusowo. Ubrania, obuwie i dodatki są bajecznie wyeksponowane i z niezwykłą siłą zachęcają do kupna. Chce się tu wracać. Nie, to nie jest wpis sponsorowany. Naprawdę jestem oczarowana!




Jak już wspomniałam, do Bazaru wybrałam się z moim chłopakiem, który przed poznaniem mnie z modą nie miał nic wspólnego, a teraz co rusz zaskakuje mnie swoją wiedzą na temat branży. No może oprócz znajomości polskich stylistów. Towarzyszyła mi też Monika, autorka bloga Little Paris New York (łączy nas nie tylko pasja do mody, ale też miłość do wielkich metropolii). Zupełnie przypadkowo dobrałyśmy się nietypowym kolorem butów. Reszta stroju była na szczęście zupełnie inna: Monia wybrała boską sukienkę Bizuu, którą chętnie bym jej ukradła, a ja...cóż, zobaczcie sami.


Obejrzyjcie moją fotorelację z wielkiego otwarcia poznańskiej filii Moliera 2 i powiedzcie: czyż butik nie zachęca do wydania ostatniego grosza na elegancką sukienkę i życia o suchym chlebie i wodzie przez miesiąc po wydaniu pensji na bajeczne szpilki?


fot. Elżbieta Baron, Monika Pierzynowska (Little Paris New York), Kuba Paniączyk, Jan Koźmiński

THE OUTFIT
DRESS: Rinascimento | KIMONO: River Island | BAG: Coach New York | CUFF: Tiffany & Co. | EARRING: Bijou Brigitte | SHOES: H&M | TATTOO: Flash Tattoo Poland


Jak podobają Wam się wnętrza Moliera 2? Odwiedzicie poznański butik?

3 comments:

  1. fantastyczne buty! ale udało mi się je znaleźć tylko przez brytyjski albo amerykański H&M, w Polsce też są dostępne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! tak, kupiłam je w Warszawie, ale w kwietniu, możliwe, że po prostu juz ich nie ma :(

      Delete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.