Sep 20, 2015

CELEBRATION ROOFTOP PARTY SEX, LOVE & ME. ZOBACZCIE MOJE KOLEJNE ZMAGANIA Z MIKROFONEM I KAMERĄ!



Wczoraj wróciłam z Chin i cały czas jeszcze dochodzę do siebie po kolejnej inspirującej podróży. W krótkiej chwili między katalogowaniem wspomnień, zgrywaniem do komputera zdjęć z trzech różnych aparatów i planowaniem następnych rozrywek, przypominam sobie zakończenie wakacji na dachu jednej z poznańskich galerii.

O czym mowa? Oczywiście o I edycji  Celebration Rooftop Party, która odbyła się pod koniec sierpnia w (a raczej na) Galerii MM. Party było w rzeczywistości oficjalną prezentacją drugiej książki Patryka Boro, Sex, Love & Me. Słyszeliście kiedyś o premierze literackiej w formie imprezy? Ja też nie. A okazuje się, że taki pomysł to strzał w dziesiątkę. Było nie tylko podpisywanie książek, rozdawanie autografów i osobiste, całkiem nieformalne rozmowy z autorem, ale także pokazy mody, muzyka puszczana przez DJ i zabawa do rana. Swoje najnowsze kolekcje pokazały projektantki marek Collection by Zalla i EJ by Ewa Wieczorek, a jeden z projektów tej ostatniej zobaczyć można było nie tylko przez chwilę na wybiegu, ale przez cały czas trwania imprezy - na mnie! Ze wszystkich sukienek najbardziej spodobała mi się cekinowa tuba o długości midi z seksowym rozcięciem sięgającym górnej części uda i to właśnie ją postanowiłam założyć na tę imprezę. Na Celebration Rooftop Party odbyła się także inna premiera. Przed północą, wszyscy przenieśli się z dachu do środka galerii, by w strefie VIP obejrzeć pierwszy odcinek najnowszego sezonu Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy. I to wspólnie z uczestnikami głośnego i niewątpliwie kontrowersyjnego reality show, którzy wśród innych gości bawili się na evencie Celebration Productions.

Imprezę opisuję krótko, bo najlepiej, jeśli wszystko zobaczycie sami, oglądając poprowadzoną przeze mnie relację medialną. Ponownie miałam bowiem okazję pracować dla Celebration Productions - agencji organizującej imprezę - i podszlifować swoje dziennikarskie umiejętności. Wielu z Was na pewno pamięta efekty mojej pracy z mikrofonem i kamerą w czasie lipcowej edycji Celebration Fashion Festival (przypomnicie ją sobie tutaj). Najwidoczniej wyszło całkiem nieźle, bo szef agencji po raz drugi zaproponował mi współpracę. 


Moja relacja z Celebration Rooftop Party bardzo różni się od tej ostatniej. Pracowałam w zupełnie innych okolicznościach, z innym operatorem. Pokazy, owszem, były, ale tylko dwa, a moda w ogóle nie była na pierwszym miejscu. Wydarzenie odbyło się na świeżym powietrzu, atmosfera była stricte imprezowa. Goście CRF to także nieco inna grupa ludzi niż ci, których przyciąga choćby Celebration Fashion Festival.

Chociaż zdjęcia z wydarzenia pojawiły się w internecie już na następny dzień, na efekt końcowy moich zmagań z mikrofonem trzeba było poczekać trochę dłużej. Filmik opublikowany został już po moim wylocie do Pekinu, dlatego też relację z Celebration Rooftop Party publikuję dopiero teraz. Sama zobaczyłam go dopiero wczoraj, ponieważ Chińska Republika Ludowa odcięła mnie od świata, zabraniając dostępu do najróżniejszych portali, wyszukiwarek i mediów społecznościowych.

Efekt końcowy wygląda nieco inaczej, niż sądziłam. Relacja jest bardzo krótka i mniej więcej połowa moich wywiadów została wycięta. Może to i lepiej, bo tym razem wyszłam jakoś nieszczególnie. Mój wygląd ratuje - mam nadzieję - boska sukienka Ewy Wieczorek. Głos należy natomiast nie do mnie, a do choroby, która opanowała mnie na dzień przed imprezą. A że wszystko z mojej winy i w wyniku przebalowania całego tygodnia, to już inna sprawa.

Niemniej jednak, serdecznie zapraszam Was do obejrzenia efektów mojej pracy. Patryka Boro, autora Sex, Love & Me, założyciela Celebration Productions i organizatora imprezy przepytałam na temat jego książki, idei połączenia premiery literackiej z imprezą i samego Celebration Rooftop Party, a z Ewą Wieczorek i Sarą Zalewską porozmawiałam o ich pokazach. Olę Rybicką, aktorkę grającą obecnie w serialach Nie rób scen oraz Wesołowska i mediatorzy, Ekipę z Warszawy i innych gości pytałam o to, co sądzą o muzyce, jak podoba im się takie zakończenie lata czy po prostu jak się bawią.


Elżbieta Baron & One Day Movie


Collection by Zalla
EJ by Ewa Wieczorek
Projektantka w trakcie wywiadu
Snpachat: @ElzbietaBaron
Powrót z pracy ;)
Snapchat: @ElzbietaBaron

OUTFIT:
SUKIENKA: EJ by Ewa Wieczorek

zdjęcia: Paulina Szypuła

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.