Sep 1, 2015

GDZIE POCZYTAĆ O MODZIE? ZDRADZAM, GDZIE JESZCZE PUBLIKUJĘ SWOJE TEKSTY


Fashion from Art już znacie. Ale gdzie jeszcze warto zajrzeć, żeby poczytać o modzie? Jeśli śledzicie moje działania (a o to nie trudno, bo jako #SocialMediaAddict wystaję z każdego miejsca w sieci), to możliwe, że już zorientowaliście się, że teksty o modzie mojego autorstwa przeczytać można nie tylko na Fashion from Art.

Newsowi.pl to portal informacyjny, z którym współpracuję już od początku jego powstania. Moje newsy pojawiają się w różnych działach, ale przede wszystkim piszę artykuły o tematyce lifestyle'owej i z dumą przyznaję, że zdominowałam kategorię. 

Jako, że pod nazwą lifestyle kryją się informacje przeróżne, mogę zajmować się wieloma bliskimi mi tematami. A że w tą obszerną i w sumie dość niezdefiniowaną kategorię wrzucić można też modę, staram się przemycać na Newsowych branżowe ciekawostki jak najczęściej. Pracując od trzech lat jako dziennikarka Radia Afera, które z modą raczej się czubi, niż lubi, mogę pochwalić się już niemałą wprawą. Tylko nie mówcie szefowym!

I tak np. dziś zamieściłam na tym portalu informację o jutrzejszym sekretnym rozdaniu bezpłatnych wejściówek na pokaz jesiennej kolekcji Givenchy, pierwszą w historii prezentację francuskiego domu mody podczas New York Fashion Week. Ostatnio pisałam m.in. o produkcji serialu dokumentalnego o pracy brytyjskiej redakcji Vogue'a (link), zaproszeniu Madeline Stuart, dziewczyny z zespołem Downa, która robi karierę w modelingu, do udziału w pokazie w czasie najbliższego NYFW (link), o skandalu z bliźniaczkami Olsen i ich marką The Row w roli głównej (link) czy o wydaniu książki dla dzieci o poszukiwaniu Karla Lagerfelda (link). Nierzadko piszę też o trendach fryzjerskich czy makijażowych, a teksty o clown counturingu (link) czy bubble nails (link) to tylko przykłady. 

Nie trudno zauważyć, że moje blogowe działania wyglądają nieco inaczej, dlatego, jeśli interesujecie się modą, urodą czy ogólnie stylem życia (a wiadomo, że tak!) i lubicie mój styl, zachęcam Was do zaglądania nie tylko na Fashion from Art, ale także na Newsowi.pl.

Tu przeczytacie tekst o akcji Givenchy.

4 comments:

  1. Super! Będę zaglądać!

    ReplyDelete
  2. Niezła reklama. Szkoda tylko, że newsy pojawiły się już na wielu dużych portalach. Skup się lepiej na jednym, bo słabo Ci wychodzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się pisać o nich jak najszybciej albo wybierać te newsy, o których jeszcze dużo nie pisano, ale czasem rzeczywiście publikuję informacje o czymś, mimo, że temat został już poruszony na większych portalach, a to dlatego, że uważam to za newsa wartościowego. Ale masz rację, ostatnio tez zauważyłam u siebie pogorszenie formy. Dzięki za komentarz, będę pracować nad poprawą! :)

      Delete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.