Oct 8, 2015

KOLEJNA EDYCJA CELEBRATION ROOFTOP PARTY I KOLEJNA PRZYGODA Z KAMERĄ



I znów mam przyjemność zaprezentować Wam efekty kolejnej odsłony mojej współpracy z agencją Celebration Productions. W zeszłym tygodniu odbyła się  trzecia już edycja Celebration Rooftop Party, jedynej w Poznaniu imprezie, która odbywa się na dachu. Pokazy mody są stałym punktem jej programu, a tym razem swoją kolekcję pokazała Agnes Wuyam. Zakochana i mieszkająca we Francji Polka już wcześniej prezentowała swoje dzieła sztuki użytkowej podczas eventów organizowanych przez CP, ale tym razem goście mogli poznać jej markę na nowo. Projektantka pokazała bowiem rzeczy z linii Agnes Wuyam Lingerie, czyli projekty, których, delikatnie mówiąc, raczej nie założylibyśmy na uczelnię czy obiad u babci. Chyba, że zakryte innymi elementami garderoby. Jak? Pomysły znajdziecie np. tu  i tu, na moich profilach na Instagramie czy Facebooku, na których już kilka razy prezentowałam swoje stylówki z fikuśnym stanikiem z piórami, właśnie projektu Agnes. To, jeśli chodzi o atrakcje bezpośrednio związane z modą. A jak wyglądali sami goście (w tym ja), jak wyszedł występ tańca na rurze czy co jeszcze robić można było na dachu? Co jeszcze działo się na Celebration Rooftop Party III? Tego dowiecie się z mojej krótkiej relacji filmowej:


Zobaczcie, kto jest na miniaturce!
 photos: Sławomir Brandt Bonder.org

THE OUTFIT:
JUMPER: Zara | COAT: River Island | BOOTS: Kazar | iPHONE CASE: Moliera 2 | EARRINGS: H&M

1 comment:

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.