Nov 13, 2015

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND 13TH DAY 1 OUTFIT



Wczoraj zaczęła się 13. już edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland. O tym, co działo się pierwszego dnia łódzkiego święta mody, czyje pokazy można było zobaczyć, co było niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem wieczoru czy kogo spotkałam w strefie showroom, przeczytacie już niedługo.


Tymczasem, tuż przed rozpoczęciem przygotowań do następnego dnia pełnego wrażeń, pokażę Wam moją wczorajszą stylizację. Bez dwóch zdań, jej najważniejszym elementem była sukienka marki Madame Lala. W tej odważnej kreacji zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Elegancka, ale z pazurem, seksowna, ale wygodna, w wyrazistych kolorach, ale nie kiczowata, o ciekawym kształcie, ale nie przesadzona. Po prostu idealna. Jest totalnie w moim stylu i czułam się w niej fantastycznie. By uniknąć efekty trying too hardelegancki look przełamałam ciężkimi botkami w rockowym stylu.





THE OUTFIT:
DRESS: Madame Lala | BAG: Atmosphere | BRACELET: Lilou | SHOES: CCC

9 comments:

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.