Nov 17, 2015

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND 13TH DAY 2 OUTFIT


Główną rolę w stylizacji, którą stworzyłam z myślą o drugim dniu FashionPhilosophy ponownie gra projekt polskiego brandu Madame Lala. To peleryna o wyrazistym kolorze i kształcie. Kasia Kluczyńska, projektantka marki przekonała mnie do tej peleryny mówiąc, że w niej na pewno nie przemknę niezauważona. I tak też było. Zielona narzutka zdecydowanie wyróżniała się w śród stylizacji w ukochanej przez fashionistów czerni. 

Długo zastanawiałam się, jakie dodatki dobrać do kreacji Madame Lala. Większość osób tak odważny projekt stonowałaby takimi o prostej formie i w bezpiecznym odcieniu czerni. Ja nie lubię jednak półśrodków i postanowiłam zaryzykować. Zamiast koloru żałoby wybrałam więc brąz, który miał zgrać się ze złotawymi guzikami. Długie rękawiczki domu mody Hermès miały w Łodzi swój debiut, bo choć były bardzo udanym prezentem, nie miałam ich do czego nosić i leżały na dnie pudła z jesienno-zimowymi akcesoriami. A skoro zdecydowałam się już na brązowe rękawiczki, postanowiłam cały look utrzymać w zielono-brązowej kolorystyce i buty także do niej dopasować. Czarne - a tym samym, bezpieczne - są jedynie wyłaniająca się chwilami spod peleryny spódniczka z tłoczonymi kwiatami i połowa kopertówki. Druga połowa torebki to cętki, które dodają zestawowi nieco więcej szaleństwa - tak, jak lubię. Stylizację wykończyłam dodatkami w różnych odcieniach złota - to kolczyki, sprzączki i zamki na butach, pasek torebki i wspomniane już wcześniej guziki.


photos by Aleksandra Andrzejak

THE OUTFIT:
CAPE: Madame Lala | SKIRT: Fishbone | GLOVES: Hermès | BAG: Aldo | SHOES: Gino Rossi | OVERKNEE SOCKS: H&M

14 comments:

  1. Ela, urzekła mnie ta stylizacja! Cudna <3

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz, jak milion dolarów!!! :*

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. dziękuję za te miłe słowa i odwiedziny!

      Delete
    2. Moja Droga, chciałabym pokazać w najnowszym poście kilka stylizacji, które najbardziej spodobały mi się w ostatnim miesiącu.
      W moim osobistym rankingu chciałabym pokazać Twoją powyższą stylizację, oczywiście z odnośnikiem do Twojego bloga.
      Proszę o zgodę poniżej.

      Delete
    3. Oczywiście, że się zgadzam! Bardzo się cieszę i bardzo mi moło!

      Delete
  4. Bardzo oryginalny look i świetna kolorystyka! Pantera podkręca całość! Wyglądasz świetnie!!

    ReplyDelete
  5. FANTASTYCZNA pereleryna <3 i piękne jej dopełnienie :)

    ReplyDelete
  6. Great look!! Love the gloves!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.