Nov 19, 2015

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND 13TH DAY 3 OUTFIT




Jestem fanką wszelkiego rodzaju wzorów, a jednocześnie uwielbiam eksperymentować i bawić się modą. Nikogo więc pewnie nie dziwi, że zakochałam się w propozycjach marki RabbitRabbit, które stworzyły ten odważny i wyrazisty total look. 

Bluzka i spódnica o ciekawym wzorze i fakturze tworzą ćmowy zestaw. Tak określa go sama projektantka, dla której ćma była główną inspiracją do stworzenia zarówno projektów, które mam na sobie, jak i całej kolekcji, z której pochodzą. Przeznaczone były na zeszły sezon, ale kiedy wypatrzyłam te rzeczy w sklepie internetowym marki - już między propozycjami jesiennymi - wiedziałam, że muszę je mieć.
Dość nietypowo dobrałam do tego zestawu buty. Kozaki za kolano zazwyczaj zakłada się w przypadku, gdy sukienka, spódnica czy shorty są raczej krótkie. Kiedy jeszcze w głowie komponowałam tę stylizację, podejrzewałam nawet, że buty sięgać będą jeszcze wyżej niż koniec spódnicy i wyglądać będą już jak rajstopy. Postanowiłam jednak zaryzykować (dosłownie - do walizki nie wzięłam żadnej innej pasującej pary) i ostatecznie nie wyszło chyba najgorzej. 

Przy okazji prezentowania stylizacji, którą stworzyłam z myślą o trzecim dniu łódzkiego tygodnia mody, przypominam wywiad, który przeprowadziłam z Gizellą Mazur, projektantką marki.



photos: Aleksandra Andrzejak

THE OUTFIT:
BLOUSE: RabbitRabbit | SKIRT: RabbitRabbit | BELT: Mohito | BAG: G by Gosia Baczyńska | SHOES: Born2Be

7 comments:

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.