Dec 2, 2015

KIM JEST WARSZAWSKI STYLISTA?

 
Polacy są nieco zaniedbani. Tak uważa Warszawski Stylista, który na terenie stolicy i innych miast realizuje swoją misję poprawiania naszych stylówek.

O Łukaszu Krzewskim, który kryje się pod tym chwytliwy pseudonimem, mogliście na The Fashion Baroness przeczytać niemal dokładnie pół roku temu. W tekście Kup muszkę albo przegląd szafy pisałam o Her Art – połączeniu marki akcesoriów odzieżowych i firmy oferującej usługi z zakresu stylizacji czy personal shoppingu. Łukasz to właśnie jej pomysłodawca, założyciel i dyrektor artystyczny.


Her Art wystartowało w pierwszy dzień grudnia zeszłego roku. Wczoraj zdmuchnęło świeczkę na urodzinowym torcie i…poszerzyło zakres swojej działalności. Z okazji urodzin w ofercie pojawiły się nowe usługi. Pierwszą z nich jest Metamorfoza, która polega nie tylko na zmianie stylu, ale także wyglądu twarzy czy włosów. Druga to Speed Personal Shopping, czyli trwające tylko dwie godziny, ekspresowe zakupy ze stylistą dla tych, którzy żyją w biegu. Co więcej, Łukasz poprawia teraz nasz wygląd już nie tylko od względem ubioru. Swoją karierę zaczynał od fryzjerstwa i teraz do oferty dodał także usługi związane ze stylizacją włosów. Nowością jest także możliwość umówienia się na spotkanie z wizażystą. 


Przez ostatni rok rozszerzył się też zakres oferowanych akcesoriów. Tej jesieni w sklepie internetowym pojawiła się nowa zakładka dedykowana tym jesienno-zimowym. Dziś to bogaty wybór najróżniejszych czapek tak fajnych, jak ich opis: stworzone, by ocieplać nie tylko Twój wizerunek. W kwestii produktów działam sezonowo – powiedział mi Łukasz. W zimniejsze pory roku, oprócz nakryć głowy, kupić można też szaliki, kominy i rękawiczki. Wiosną i latem w ofercie pojawiają się lżejsze kominy i nerki. Plecaki i torby (m.in. ta złota w rozmiarze XXXL, którą noszę sama) to wyjątki od tej reguły – dostępne są przez cały rok. W każdym sezonie kupić można też muszki, najbardziej rozchwytywany produkt Her Art, które jednak w zależności od pory roku zmieniają kolory, fasony czy materiały. Jeszcze w tym roku w sklepie ma pojawić się taka w cekiny, a oprócz niego kolejna nowość - krawaty. W sprzedaży nadal są też plecaki i torby o unikatowych formach, wzorach i kolorach. Te ostatnie to zarówno starsze modele, jak i projekty z linii Her Art & Dzieci Śmieci, czyli rozmaitych rozmiarów torby, które niemal w całości pokryte są kapslami.

Wszystkie projekty zgrabnie wpisują się w DNA Her Art i hasła, pod którymi chciałoby być odbierane. Motto marki to bowiem: handmade // design // unique + RECYCLING. Założyciel i dyrektor artystyczny lubi podkreślać trzecią z wymienionych cech. Wszystko zamówić można spersonalizowane – zachęca.

Poniżej najnowsza sesja wizerunkowa Her Art

 
 
 
 

2 comments:

  1. fajnie przedstawiona marka

    ReplyDelete
  2. Fajna inicjatywa. Szczególnie podoba mi się ksywka.

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.