Dec 26, 2015

MY XMAS + OUTFIT


Święta, Święta i po Świętach. Dziś drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia. Czas na podsumowanie grudnia, okresu przygotowań do Gwiazdki, a także trwającego trzy dni świętowania. W dzisiejszym poście pokazuję, jak wyglądały moje tegoroczne Święta. Zobaczcie, jak w tym roku udekorowałam dom, jak zapakowałam prezenty czy jak ozdobiłam choinkę.

Do zdjęć założyłam jedne z moich świątecznych prezentów. Bluzka, którą mam na sobie to jedna, z rzeczy, które przysłał mi sklep Bonprix. Moja niezdrowa fascynacja cętkami, popularnie zwanymi panterką w tym wypadku doprowadziła do zamówienia pięknej czerwonej bluzki o ciekawym kroju. W modelu Ella zakochałam się od pierwszego wejrzenia i to nie tylko z powodu podobieństwa do mojego imienia. Zwierzęcy wzór mają też buty, które zamówiłam ze sklepu Born2Be. Dotarły do mnie błyskawicznie, na dzień przed Wigilią. Okazały się bardzo miłym zaskoczeniem - wyglądają dokładnie tak, jak na zdjęciu i mimo czubka i wysokości obcasa, są wygodne. Trzeci element mojej stylizacji to już typowy prezent - nie taki, który kupiłam sobie sama. W Wigilię pojechałam na pocztę po paczkę z książką, którą zamówiłam dla taty. Już w domu, odpakowując ją, zorientowałam się, że to nie moje zamówienie, a  niespodzianka od marki Brasse. Czarną kopertówkę ze złotymi wykończeniami - totalnie w moim stylu! - na pewno założę nie raz.


THE OUTFIT:
BLOUSE: Bluzki Bonprix | PANTS: Zara | SHOES: Born2Be | BAG: Brasse

po więcej zapraszam na Instagram

7 comments:

  1. Cudowne zdjęcia! Wnioskując z twoich zdjęć twoje święta były wspaniałe.

    http://natalia-moj-swiat.blogspot.com/2015/12/30-dni.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie właśnie były! W końcu to najcudowniejszy okres w roku!

      Delete
  2. great deco, believed that you had a very festive holiday! xo
    www.chichunt.com.au

    ReplyDelete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.