Feb 16, 2016

METAMORFOZA W FASHION SCHOOL: SNEAK PEEK



Jeśli śledzicie fan page The Fashion Baroness, prawdopodobnie już wiecie, że niedawno po raz kolejny miałam okazję  sprawdzić się w roli modelki. Znajoma, studentka rocznej szkoły stylizacji Fashion School w Poznaniu poprosiła mnie o pomoc w realizacji swojego zadania zaliczeniowego - metamorfozy. 

Na jej prośbę zostałam modelką i wcieliłam się w dwie role. Najpierw dresiary, z której, według prowadzącej zajęcia wyszła boho dresiara, według mnie podobnie - dresiara jadąca na Open'era. Ostatecznie nie była to nawet dresiara, a całkiem fajnie, choć nie w moim stylu, bo totalnie luzacko i nieco sportowo, ubrana dziewczyna.

instagram.com/TheFashionBaroness
W co dzięki cudownej metamorfozie przemieniła się dresiara? W baletnicę! A dokładniej w jej nowoczesną odsłonę. Body - jest, cukierkowe kolory - są, kok - jest, słodka spódniczka - też. Ale body zdobi nadruk I look better online, tutu udaje rozkloszowana spódnica z tiulu, a nogi okrywają holograficzne buty na grubej platformie i obcasie-klocku. 

Piękne zdjęcia autorstwa Natalii Niedzieli zobaczycie już wkrótce. Obiecuję, że, tak jak prosicie, opublikuję je, jak tylko znajdą się na mojej skrzynce pocztowej. Sama nie mogę się ich doczekać, bo widziałam tylko kilka z nich i to przez dziesięć sekund - na Snapchacie.
Tymczasem, mały sneak peek, czyli zakulisowe zdjęcia z dnia spędzonego w Fashion School.

instagram: The Fashion Baroness

Modelka: ja / The Fashion Baroness
Stylizacja: Rozpędowska

9 comments:

  1. interesujący projekt, czekamy więc na foty :)

    ReplyDelete
  2. świetnie Ci wyszło!

    ReplyDelete
  3. Hey, great post! Love it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. I am delighted about your effort in preparing this post. in the further blog of your post, she seemed to be looking great in black Nike outfit with white sneakers and has a good hairstyle I really very enjoy reading your good and useful post thanks. Spiderman outfits

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! new post with the final effect was just published, check it out! :)

      Delete

Tell me what you think. Can't wait to read your comment.